Klacht: Geen antwoord op Email Slechte communicatie.

Peter12252 op 29 maart 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een laptop besteld bij media-markt en deze is betaald en verzonden.
Op zondag 25 maart is deze laptop bij ons aan de deur aangeboden, maar mijn ouders hebben deze geweigerd om welke reden dan ook. Ik heb toen een nieuwe afspraak ingepland en de volgende dag stonden ze weer aan de deur, alleen met een Office 2016 pakket (die ik ook besteld had) maar nergens was de laptop die meegeleverd zou moeten worden te bekennen.
Daarop heb ik contact opgenomen met mediamarkt en die zouden hem alsnog verzenden. Ook heb ik een mail naar Dynalogic gestuurd, maar nog steeds geen antwoord op mijn mail.

ik vind dit een zeer slechte manier van communicatie en handelen.

Graag zie ik deze klacht opgelost, en wil ik weten waar mijn pakket is.

Waarschijnlijk wordt het pakket volgende week woensdag of donderdag pas geleverd, maar streef ik erna op mijn pakket op vrijdag 30 maart te ontvangen.

Zo niet eis ik een vergoeding.

Peter van de ruitenbeek

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelling op 30 maart 2018 afgeleverd wordt door dynalogic.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 30 maart 2018 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van de Ruitenbeek,

Bedankt voor uw bericht.

Na controle bleek uw order tijdens uw afspraak op 25-03-2018 aan de deur is geweigerd. Vervolgens is er contact geweest dat de order geannuleerd dient te worden. Dit houdt automatisch in dat de order retour leverancier gaat. Uw andere order is inderdaad wel geleverd op 27-03-2018.

We hebben nog geen nieuwe order in ons systeem staan en zullen dus om die reden ook vandaag, 30-03-2018, geen order uitleveren. U dient af te wachten tot u bericht ontvangt van de leverancier.

Uw verzoek tot vergoeding zullen wij niet honoreren daar u de order zelf geannuleerd heeft en wij enkel procedure hierin hebben gevolgd.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door