Mijn Klacht:
ik heb een laptop besteld bij media-markt en deze is betaald en verzonden.
Op zondag 25 maart is deze laptop bij ons aan de deur aangeboden, maar mijn ouders hebben deze geweigerd om welke reden dan ook. Ik heb toen een nieuwe afspraak ingepland en de volgende dag stonden ze weer aan de deur, alleen met een Office 2016 pakket (die ik ook besteld had) maar nergens was de laptop die meegeleverd zou moeten worden te bekennen.
Daarop heb ik contact opgenomen met mediamarkt en die zouden hem alsnog verzenden. Ook heb ik een mail naar Dynalogic gestuurd, maar nog steeds geen antwoord op mijn mail.
ik vind dit een zeer slechte manier van communicatie en handelen.
Graag zie ik deze klacht opgelost, en wil ik weten waar mijn pakket is.
Waarschijnlijk wordt het pakket volgende week woensdag of donderdag pas geleverd, maar streef ik erna op mijn pakket op vrijdag 30 maart te ontvangen.
Zo niet eis ik een vergoeding.
Peter van de ruitenbeek
Gewenste Oplossing:
Als mijn bestelling op 30 maart 2018 afgeleverd wordt door dynalogic.
