Klacht: geen antwoord op de door ons gestelde vragen

op 15 mei 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een afspraak gemaakt met Lindorff ter finale kwijting en schrappen bkr melding, wij hebben voldaan echter zij laten niets meer van zich horen
Nog steeds geen melding bkr gemaakt over het schrappen melding
Als er iets te betalen valt krijg je telefoontjes sms melding en mailtjes nu alles is opgelost horen je niets meer van deze organisatie waarvan de directeur eerst werkte bij abn amro, zij maken nog steeds gebruik van deze organisatie mbt tot bkr meldingen

Gewenste Oplossing:

Bevestiging van finale kwijting antwoord op onze meldingen en doorhalen bkr melding

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 16 mei 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht dagcentrum

3 maanden geleden - deze klacht is dus niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door dagcentrum