Klacht: Geen antwoord… geen artikel

Danielle23 op 10 april 2018 over Kjekk.nl in de categorie Bakker

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 6 maart een kraamkado voor mijn zusje besteld.
Ze zeggen eerst dat het productieproces niet goed is gelopen. En dat het weer opnieuw zal beginnen.
Vorige week zeggen ze dat het verzonden is en ik een track en trace code krijg. Deze heb ik nooit ontvangen. Ik heb al een paar x gemaild maar krijg geen antwoord.
Ook via facebook hebben ze ineens de berichten van bezoekers eraf gehaald, nadat ik mijn vraag daar had gesteld. Ook kun je nergens meer reageren op fotos van hen zelf.
Bizar deze situatie

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn product thuis heb in een nette staat of ik mijn geld terug heb. €49.00
Als of het niets is....

Alle klachten die gemeld zijn door