Klacht: geen airco in hotel +hotelkamer, all inclusive met een lunchpakettje

op 28 juni 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Er was geen airco in Hotel AM Wall in Soest, niet in het restaurant en niet in de eetzaal. Het was alle dagen boven de 30 graden, de laatste dag zelf 35 graden. Niet te doen met een bus met de gemiddelde leeftijd van 75+.

We hadden all inclusive geboekt, dat betekent alles inbegrepen: ontbijt, lunch, diner en drankjes vanaf 17.00uur. Maar nee hoor, we hebben 3x een lunchpakketje meegekregen: een taai broodje van ’s morgens, een hard gekookt ei, 1 appel en pakje drinken. Geen steil. Dit zijn we niet gewend van OAD. Waarom is dit zo gedaan? Spaar het geld ergens anders op uit.!! Niet op het eten.

Graag werkende airco in hotel, niet meer als normaal als je weet dat er een bus met oudere mensen komt logeren.

All inclusive IS all inclusive, dus eten onderweg in een hotel met een lekkere lunch (met soepje) o.i.d.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door merina Bosch