Klacht: Geen afspraken nakomen

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als ik betaal voor een Same-day-delivery, dan verwacht ik ook dat het dezelfde dag aankomt.
Inmiddels een week verder en nog steeds niks ontvangen.
Wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd, en krijg de ene loze belofte na de andere.
Elke dag een andere smoes (transportfout, overmacht, fout in sorteerproces….) Wanneer je het bedrijf belt kan je je klaarmaken voor een peperdure rekening, want ze zetten je zo een halfuur in de wacht. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn die je nog minder kan vertellen dan je al weet.

Dat dit bedrijf überhaupt nog bestaat is mij een raadsel.

Wanneer ze eindelijk eens hun afspraken nakomen, en mij niet weken lang laten wachten op mijn pakket.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:42 geantwoord

Geachte heer Visser,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door YouriV