Klacht: geen aflevering van bestelling Gall & Gall op juist tijdslot 02-06-2017

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Verlader Gall & Gall schakelt Dynalogic in voor verzending bestellingen. Deze zouden volgens track & trace code 18681762151 gistermorgen worden afgeleverd. Al vanaf begin van gisteren werkt GPS niet, is telefonisch contact met Dynaloc niet mogelijk en verwijst de vervoerder per e-mail naar niet werkende track&trace. Via een ander e-mailadres eld ik mijn vraag over de zending nogmaals. Daarop krijg ik een standaardantwoord. Binnen 14 dagen zal mijn melding worden behandeld. Intussen bijkt de vervoerder op Facedbook iets communicatief wakkerder te worden. Op DynologicNL FB pagina wordt drukt en vrije dagen als excuus gebruikt. Het managementprobleem wordt dus keurig netjes bij verladers en hun klanten, en de klanten van derden gelegd.

Wanneer Dynalogic fatsoenlijk communiceert naar verlader en diens klant is er pas sprake van tevredenheid. Verlader Gall & Gall is een grote partij die mag vertrouwen op adequaate afhandeling van te verzenden producten. Van de Gall & Gall klantenservice begreep ik dat de storingen en comminicatie daarover al sinds een week buitengewoon gebrekkig, zo niet afwezig is. In feite zorgt Dynalogic voor onbetrouwbaarheid bij zijn klanten en schuift de vervoerder afhandeling daarvan voor het gemak ook door naar de verlader.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht JannyKok

6 maanden geleden - NB: DIT IS EEN BERICHT VAN JANNY KOK EN NIET VAN DYNALOGIC Het zou goed zijn als grote verladende partijen die gebruik maken van de diensten van Dynalogic, deze vervoerder op managementniveau nadrukkelijk aanspreken op diens onbereikbaarheid. Ik begreep van een Gall & Gall klantenservice medewerker dat zij en haar collega's al een week last hadden van de onbereikbaarheid van Dinalogic. De frustratie daarover was zo groot dat ze mij daarvan deelgenoot maakte. Dat is heel logisch. Ontevreden klanten spreken tenslotte eerst de leverancier aan van de bestelling en niet de ingehuurde vervoerder.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:31 geantwoord

Geachte Dhr, Mevr. Kok,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:45 geantwoord

Het is overduidelijk dat Dynalogic een HR en een communicatieprobleem heeft. De klant van de verlader - in dit geval Gall & Gall - wordt geconfronteerd met de mangementproblemen van vervoerder Dynalogic. Deze laat koeriers onverantwoord lange werkuren draaien. Een paar dagen geleden werd mijn bestelling om 22.30 uur, dus buiten het tijdslot van 22.00 uur, afgeleverd. De koerier had toen nog twee adressen te beleveren. Er is vooralsnog geen structurele verbetering waar te nemen bij Dynalogic. Gall&Gall is contractueel nog aan deze vervoerder gebonden, hetgeen schade doet aan de kwaliteit van dienstverlening van deze verlader en dus twijfel bij de klant of hij wel bestellingen bij de verlader moet plaatsen.

Alle klachten die gemeld zijn door JannyKok