Klacht: Geen afhaalcode ontvangen

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb gister een pakket voor de tweede keer besteld, de bestelling ervoor was al fout bezorgd, en zou deze vandaag kunnen halen. Vanmiddag (rond 16:30) met een DHL medewerker gesproken en mijn pakket zou op de afgesproken locatie klaar liggen.
Ik heb alleen nog steeds geen afhaalcode ontvangen, en kan dus weer niet op de beloofde dag mijn pakket ontvangen.

Als ik alsnog vannacht mijn afhaalcode ontvang (overdag heb ik geen tijd om op te halen)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Graag leg ik contact met de operatie om een nieuwe code te laten sturen. Heeft u wellicht de track&trace code van dit pakket voor mij? Dan ga ik hier z.s.m. mee aan de slag. Het is helaas niet mogelijk de bijgevoegde afbeelding te openen. Graag verneem ik uw reactie. Vriendelijke groet, Thijs webcare afdeling DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Mrsohe

3 maanden geleden - Ik krijg nooit een track and trace code bij DHL parcel. Mijn bestel nummers zijn 868-68-070 121680984 En adresgegevens 1106EG huisnummer 211 Het gaat om het pakket wat bij de shell ligt, NIET het pakket bij de all in printshop.

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 16:35 geantwoord

Goedemiddag,

Wij hebben hier voor u nagekeken of het mogelijk is een nieuwe afhaalcode toe te sturen. Echter hebben wij voor deze zending geen e-mailadres ontvangen van de leverancier waar wij de afhaalcode naar toe zouden moeten sturen. Daarom is het ook niet mogelijk om u van een code te voorzien. De enige manier waarop u wellicht wel een code zou kunnen krijgen, is door naar de parcelstation te gaan en daar afhaalcode kwijt aan te geven, dan krijgt u via uw mobiel een sms. Uw 06-nummer staat namelijk vermeld bij de contact gegevens van deze zending.

Hopelijk lukt het op deze manier wel om uw zending af te halen. Zo niet, dan gaat deze helaas retour afzender en zullen zij de zending opnieuw toe moeten sturen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mrsohe