Klacht: Geen account aangemaakt ontvang wel facturen van Huurwoningen in Nederland

op 23 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb nu reeds meerdere aanmaningen ontvangen van bedrijf Huurwoningen in Nederland. Heb hier enkel gekeken op de site geen betaalde account aangemaakt en ontvang toch facturen.

Mijn niet door mij aangemaakte account moet verwijderd worden en de openstaande facturen dienen op 0 gezet te worden. Tevens wil ik geen enkele email meer aangaande onterechte aanmaningen ontvangen. Wil enkel een email ontvangen waarin wordt aangegeven dat mijn account verwijderd is en de facturen op 0 staan.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer /mevrouw, U dient een klacht in tegen Huurwoningeninnederland.nl, dit zijn wij niet. Wij zijn Huurwoningen.nl Mocht het wel om ons bedrijf gaan zouden wij graag het factuurnummer wat u van ons heeft gekregen ontvangen, zodat wij het e.e.a. voor u na kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:30 geantwoord

Geachte heer /mevrouw,

U dient een klacht in tegen Huurwoningeninnederland.nl, dit zijn wij niet.
Wij zijn Huurwoningen.nl. Wij stellen het dan ook op prijs als u deze klacht verwijdert van onze pagina op klacht.nl, daar de klacht geen betrekking heeft op ons bedrijf.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jacqboeyink