Klacht: Geen Abonnement

op 15 november 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb vorig jaar 10 nummers voor een vast bedrag genomen en krijgt nu Facturen toegezonden voor volgend jaar. de eerste Factuur is gelijk een herinnering de zogenaamde vorige heb ik nooit gehad.Het faktuur nummer is 45406561 .het betreft: Computer easy Abonr 1015929194.ik kreeg wel een aanbieding voor verlenging maar daar wilde ik geen gebruik van maken.met vr gr H.Boekhout Plantage 168 3551DK Utrecht

Als dit opgelost word

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Boekhout, U heeft in het verleden eerder een abonnement gehad op Computer Easy. Daarop heeft u een aanbieding gehad om weer terug abonnee te worden. In deze aanbieding stond vermeld dat dit abonnement tot wederopzegging is. De eerste factuur is 10 oktober per email verstuurd naar hboekhout@casema.nl Uiteraard heeft u de mogelijk dit abonnement op te zeggen volgens de Wet van Dam. Wij kunnen dit voor u in orde maken. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

Reactie van de melder van de klacht Henny Boekhout

1 jaar geleden - Graag zo spoedig mogelijk opzeggen.H.Boekhout

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Boekhout, Wij hebben uw abonnement opgezegd volgens de Wet van Dam. U ontvangt hiervan een apart bevestiging. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 13:08 geantwoord

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Henny Boekhout