Klacht: Geen aboneenummer

op 06 mei 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

weer eens geen mikro gids ontvangen, wil kontakt opnemen, maar het aboneenummer wordt niet meer op de gids genoteerd.

als ik wekelijks mijn gids ontvang. Met vriendelijke groet Ajm Koppen Warnaar.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 08 mei 2017 om 14:24 geantwoord

Geachte mevrouw Koppen,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. We zien in onze administratie dat u inmiddels een Mikro Gids is nagezonden. Deze ontvangt uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer (7028588) bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Karin te Kloese
Klant Contact Centrum Mikro Gids