Klacht: Geen aboneenummer

op 06 mei 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

weer eens geen mikro gids ontvangen, wil kontakt opnemen, maar het aboneenummer wordt niet meer op de gids genoteerd.

Gewenste Oplossing:

als ik wekelijks mijn gids ontvang. Met vriendelijke groet Ajm Koppen Warnaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 08 mei 2017 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koppen,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. We zien in onze administratie dat u inmiddels een Mikro Gids is nagezonden. Deze ontvangt uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer (7028588) bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Karin te Kloese
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. Koppen Warnaar