Klacht: Geen abbonement

op 20 juni 2016 over UwDakgootSchoon in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2015 iemand aan de deur geweest voor het schoonmaken van de dakgoot. Ik heb aangegeven dat ik het eenmalig wilde schoonmaken. Nu een jaar later ontvang ik een betalingsherinnering voor een niet gesloten abonnement inclusief dreiging tot gang naar een incassobureau.

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen abonnement gesloten en wens daar ook niet voor te betalen en aangemaakt te worden. Deze praktijken met onduidelijk voorwaarden van dit soort bedrijven moet ophouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UwDakgootSchoon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UwDakgootSchoon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UwDakgootSchoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UwDakgootSchoon

Heeft op 09 augustus 2016 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Jammer, dat u geen abonnement wilt.
U kunt dit het beste via onze website aangeven:
https://www.uwdakgootschoon.nl/contact/
Mocht u nog vragen hebben kunt u ook altijd bellen met:
0800 88 222 88

UwDakgootSchoon.nl is gespecialiseerd in het professioneel reinigen van dakgoten voor particulieren. Wij reinigen uw dakgoten professioneel door eerst de goten handmatig leeg te halen en daarna met industriële stofzuigers ook het restmateriaal te verwijderen.

Alle klachten die gemeld zijn door thteng