Klacht: Gedwongen vasthouden aan contract

op 28 augustus 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

1 jaar geleden - Beste Erwin, vervelend dat het zo loopt op dit moment. Zou je mij een klantnummer willen sturen zodat wij het nader kunnen onderzoeken?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 14 september 2017 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Erwin. Je hebt bij ons in februari een 12-maanden contract afgesloten (je had ook voor een maandcontract kunnen kiezen). Vervolgens heb je in April contact opgenomen om het contract te beëindigen. Het einde van het contract is daarmee dus in Februari 2018, en tot die tijd zijn de facturen ook te betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door erwin82