Klacht: Gedragscode behandeling letselschade

op 28 juni 2017 over ASR in de categorie Verzekering

Als aansprakelijke partij is asr verantwoordelijk voor een correcte, zorgvuldige en spoedige afhandeling van de letselschade procedure welke tegen hen loopt. Als eerste Nederlandse maatschappij die de gedragscode behandeling letselschade heeft ondertekend zou je toch verwachten dat dit allemaal netjes verloopt. Het tegendeel is waar. Rekken, reacties negeren, traineren, bevoorschotting blijven uitstellen. Hierdoor komt een slachtoffer, ik in dit geval, in grote financiële problemen. Dit terwijl ik me eigenlijk zou moeten richten op herstel. Hoe ASR hier mee omgaat is te schandalig voor woorden. Simpelweg onmenselijk.

Ik ben tevreden wanneer asr zicht houd aan de GBL en op een correcte wijze omgaat met mijn dossier.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 06 juli 2017 om 12:15 geantwoord

Wij hebben u gebeld over uw klacht. U hebt voor een belangenbehartiger gekozen. Conform de richtlijnen reageren wij steeds naar uw belangenbehartiger. Wij hebben u verteld dat wij momenteel wachten op een reactie van deze belangenbehartiger. Heel vervelend dat u het zo ervaart, het is echter alleszins onze bedoeling uw dossier spoedig maar zorgvuldig te behandelen. Met vriendelijke groet, a.s.r.

Heeft op 06 juli 2017 om 12:19 geantwoord

Vrij weinig keus eigenlijk. Mijn ervaring momenteel is dat het allemaal te langzaam gaat. Mijn klacht wordt weerlegt en omgedraaid met de boodschap dat mijn belangenbehartiger niet bereikbaar zou zijn. Kortom, een standaard verhaal van grote organisaties. Ik heb nog wel even geduld

Alle klachten die gemeld zijn door Larssevenum