Klacht: gedrag problem medewerker van het hoofdkantoor

op 08 juli 2015 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Vandaag heb ik gebeld naar hoofdkantoor goedkoop hypotheek. Omdat onze adviseur 3 weken op vakantie is worden ons aanvraag neergelegd bij hoofdkantoor. Silvia heb ik aan de lijn. Nadat ik alles hebt verteld krijg ik te horen dat ze gisteren dikke 45 minuten via telefoon aan mijn hebben uitgelegd wat ze nog moeten ontvangen van ons. Ik gaf aan dat de gevraagde stukken al 1 maand geleden bij de adviseur hebben geleverd. Zij liet mij ten eerst niet uitpraten en ten tweede blijft ze alleen maar herhalen dat zij mij niet kon helpen!!!!!! wij moeten gewoon wachten totdat de adviseur terug komt op 1 augustus!!! Ik zit nu echt met ernormen woede hoe je als een klant behandeld wordt. Ik vroeg of ik de leidiggevende mag bespreken en zij laat eerst op wacht en dan hoor ik haar stem weer dat hij niet in staat is om telefoon op te nemen.
Dit heb ik eerlijk gezegd echt niet verwacht dat je als een klant op deze manier wordt behandeld. Ik dacht dat z’n groot bedrijf als goedkoop hypotheek vertrouwelijk is en nu blijkt dat het niet zo is.. en zeker z’n medewerker moet je niet aan het telefoon laten opnemen.

Wanneer wij geholpen worden zo als het hoort. Wij hebben maar nog 3 weken de tijd tot de uitsteldatum met onze koopovereenkomst . Ze hebben nu een problem voor ons gemaakt. Wij waren vanaf april al bezig met aanvraag. Maar nu steeds niet af is, is niet meer te accepteren!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:48 geantwoord

Geachte relatie,
Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie in 2015 aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopehtheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn bij u bekend.

Alle klachten die gemeld zijn door yuemei wu