Klacht: Gedoe en oplichterij.

op 17 februari 2018 over AVG Nederland in de categorie Software

Ik gebruik AVG security nu 3 jaar. De eerste twee jaar zonder problemen met een twee jaars abonnement wat ik voorjaar vorig jaar weer voor twee heb verlengd. Eind december of zo kreeg ik de mededeling dat AVG verouderd was en dat ik moest vernieuwen. De upload stopte echter na 3 seconden. Deze situatie bleef onveranderd tot eergisteren of zo. Toen deed de upload het wel. Mooi, dacht ik, is dat ook weer opgelost. Maar nee, ik had inmiddels AVG -antivirus FREE ! En als ik de drie andere functie van Security terug wilde mocht ik bijbetalen. Dit terwijl mijn abonnement nog een jaar loopt. Oplichterij dus. Ook door de overvloedige reclame van andere producten van AVG vermoed ik dat het bedrijf ernstig in financiële problemen is en dat zo denkt op te lossen. Omdat men per mail NIET bereikbaar is bericht ik het dus maar even zo.

Ik wil gewoon AVG Security terug tot de dag dat mijn abonnement is afgelopen. En wel graag meteen. Anders is het dag dag met dit programma !

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yiannis