Klacht: Gedeelte van etiket gepulkt

op 14 juli 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik heb gisteren, 13-07, een bestelling binnen gehad en bij het lezen van de tekst op beide etiketten zag ik dat er stukken etiket afgepulkt waren. Allebei op hetzelfde stuk. Via Facebook zou je binnen een uur reactie krijgen dus daar mijn verhaal gedaan en een foto van de verpakkingen bijgevoegd. Hun gevraagd naar de reden en dat het mij zorgen baart omdat het naar mijn idee de plek is waar de houdbaarheidsdatum normaliter staat. Tot op heden nog geen reactie, via de mail krijg je foutmeldingen, berichten op Facebook onder een advertentie worden verwijderd en telefonisch ben je steeds de eerstvolgende die aan de beurt is.

Tevreden ben ik als ze met een deugdelijk antwoord komen op mijn vraag en dat ze de bestelling terugnemen en terug betalen als ik hun reactie wantrouw

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 19mv06mv83