Klacht: Gebruiken wc begane grond

op 27 april 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

Fadime simsek Coky en Mandy ze hebben wc begane grond op slot gezet hebben van grote heren toestemming gevraagd mag dat zo maar??????

Ik kwam met vrienden door Fadim simsek onpersoonlijk respect loos mag niet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 06 mei 2021 om 16:17 geantwoord

Goedemiddag, vervelend te lezen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Het beste kunt u dan telefonisch contact met ons opnemen om te kijken wat we voor u kunnen doen en zodat we eventueel kunnen toelichten waarom er is gehandeld zoals er is gehandeld. U kunt ook een klacht indienen via Woonbron zelf https://www.woonbron.nl/klachten

Bericht van Woonbron

2 maanden geleden - Goedemiddag, helaas kunnen we je niet verder helpen. Voor klachten over de receptie kan je contact opnemen met mevrouw van der Vaart, zoals u eerder is doorgegeven.

Bericht van Woonbron

2 maanden geleden - Goedemiddag, voor de klachten over de wc en de receptie kan je contact opnemen met mevr Van Der Vaart. De wc beneden is geen openbare wc vandaar dat deze op slot is. Maar voor nu sluit ik deze klacht af.

Heeft op 21 juni 2021 om 08:53 geantwoord

Natuurlijk niet Julie kunnen beter deze weghalen sommige mag alles sommige mensen worden als kleine kinderen behandeld hij kwam alleen mijn telefoon repareren niet andere dingen brief schrijven mag niet klaar

Bericht van Woonbron

1 maand geleden - Goedemiddag, uiteraard vinden we het vervelend dat je niet tevreden bent. Als het goed is, is je medegedeeld met wie je het beste contact op kan nemen. Via dit kanaal kunnen we je niet meer verder helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Obruk555