Klacht: Gebruik cookies en doorgeven wijziging e-mailadres

[email protected] op 22 februari 2021 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Gisteren wilde ik Het Parool laten weten dat ik de krant van za 20 februari niet ontvangen had. De klantenservice was telefonisch niet bereikbaar. Er is geen e-mailadres waar je de klacht naartoe kan sturen. Via de site van het Parool probeerde ik de klacht in te voeren en wilde ik vragen om de papieren krant nagestuurd te krijgen.
Die mogelijkheid was er niet. De mogelijkheid om de krant digitaal te lezen bestaat alleen als je alle cookies accepteert !!!
Een mogelijkheid om voorkeuren op te geven voor cookies geeft Het Parool niet. Iedere keer als ik verder wilde gaan kreeg ik alleen grijze letters!
Mag Het Parool mij verplichten om – zonder voorkeuren op te geven – om alle cookies te accepteren?

Wijziging e-mailadres is niet makkelijk mogelijk. Dan moet je eerst (weer) contact opnemen met Het Parool en krijg je weer een onpersoonlijke stem.

Als Het Parool haar cookiebeleid verandert en de mogelijkheid biedt om eigen voorkeuren in te stellen (zoals de meeste websites aanbieden).
En als ik de papieren krant van Za 20 februari nabezorgd krijg.
Klantenservice zo te organiseren dat het echte service biedt, de mogelijkheid bieden de niet bezorgde krant per post aan te vragen en te ontvangen (zoals het NRC is georganiseerd).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]