Klacht: Gebroken vazen

op 10 mei 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had via marktplaats 2 vazen gekocht.
Deze waren in 2 stevige dozen verpakt en zeer goed ingepakt met stukken papier. Op de dozen stond groot BREEKBAAR maar bij aankomst waren beide vazen kapot. Er wordt dus niet zorgvuldig mee omgegaan. Wel toevallig dat ze beide kapot waren!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben NIET tevreden maar zeer teleurgesteld heb betaald voor goede transport en krijg scherven omdat ze er zo ruw mee omgaan.
Eis mijn geld terug van zowel de vazen als de transport kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Gordijn