Klacht: gebroken pols

op 29 april 2016 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

woensdag 13 april mijn vrouw naar vliegveld gebracht voor vlucht met haar nicht naar Malaga. Met roltrap naar restaurant. Ik – 77 jaar- als achterste van groepje van zes personen. Boven aangekomen als door de bliksem getroffen maar klap waarmee ik tegen de grond sloeg werd veroorzaakt door een paal die in de uitloop van de trap naar het restaurant is geplaatst en die ik door de mensen voor mij niet kon zien. Door omstanders opgeraapt en op stoel gezet. Zag van daar af hoe even later een jonge vrouw die ook achteraan haar groepje liep ook tegen die paal botste en kort nadien twee keer een passagier er met een rolkoffer achter beef haken.
Terug in Almelo veel pijn. Dochter mij naar huisarts gebracht en doorverwezen naar ziekenhuis. UITKOMST: Gekneusd bovenbeen en gebroken pols. Extreem veel pijn. Ter plaatse al pijnstillers. Onderarm in gips. Herstelverwachting: acht tot dertien weken. Vooruitzicht: mijn geplande camperreis naar Spanje in Mei kan ik vergeten. Groot deel van deze zomer aan huis gekluisterd door een ondoordacht geplaatste paal. Ergste: kan afspraken met mijn uitgever over binnenkort uit te brengen streekroman niet nakomen. Kan nu de ergste pijn gezakt is en met behulp van pijnstillers nu met een vinger typen zoals deze brief. Gezien hetgeen ik na mijn zware val heb gezien bij die paaltjes vraag ik mij af hoe u hiermee omgaat en welke consequenties denkt te verbinden aan hetgeen mij is overkomen. Ik zou hierop graag een antwoord op ontvangen.

dat u de paaltjes op een of andere manier minder aanstoot gevend maakt voor bezoekers die niet in het eerste gelid boven komen. Ook lijkt mij een schadeloosstelling voor mij als slachtoffer op z'n plaats.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter van der Molen