Klacht: Gebreken!

op 23 juli 2015 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Deze week verbleven in een reeenchalet op de Hengelhoef. Chalet zelf was prima in orde de faciliteiten en service echter totaal niet. Dag van aankomst ruim 1,5 uur in de rij gestaan om in te checken. We hadden geen zin meer om te koken dus even wat eten in het restaurant. Duurde bijna een uur voordat het eten er was heb na een half uur gevraagd of het nog lang zou duren krijg je als antwoord “geen idee het is druk in de keuken” Het zwembad is vanaf 11 uur extreem druk, in de speelhal waren een aantal kapotte apparaten dus wat doe je dan gewoon maar helemaal dicht in plaats van repareren. Skelter huren was niet mogelijk alles was stuk en het bedrijf dat ze repareerde had geen tijd ivm vakantie. In de supermarkt smorgens 20 min in de rij voor het brood en 20 min in de rij voor de kassa. Er is geen toezicht bij het indoor speel paradijs, waardoor oudere kinderen er in voetbalden en de kleine kinderen terroriseerden. Toiletten extreem smerig gebruikte tampons en maandverband op de vloer, het park kan duidelijk het aantal bezoekers niet aan in de zomer het is ons dan ook heel erg tegengevallen!

Compensatie bijvoorbeeld een nieuwe midweek weg, op een ander park!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Stephaniewe

1 jaar geleden - Na 2 maanden nog steeds geen reactie ontvangen!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 23 december 2015 om 15:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Stephaniewe