Klacht: gebrek aan leiding en gevolmachtigde

marten2015 op 16 november 2017 over Used Products in de categorie Winkels

Om mijn treinkaartje te kunnen betalen wilde ik mijn gouden ketting verpanden voor een treinkaartje naar Amsterdam (aanstaande vrijdag 17-11-2017) voor controle Antonius van Leeuwenhoekziekenhuis waar ik onder behandeling sta wegens longkanker.
In Almelo zit een USED pandjeshuis en ik dacht daar ik daar wel het benodigde geld zou kunnen krijgen. Helaas was dat een misrekening, want bij een bezoek aan de Grotestraat 1 te Almelo werd mij verteld dat verpanden niet mogelijk was omdat de baas niet aanwezig was (wegens familie omstandigheden) en ging ik onverricht zaken weer naar huis. De angst bekroop mij dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat mijn bezoek aan het ziekenhuis wel eens niet door zou kunnen gaan.
De volgende dat 16-11-2017 opnieuw naar de Grotestraat 1 gelopen (met heel veel moeite) en opnieuw kreeg ik te horen dat de baas er niet was, maar men vertelde mij wel dat hij tegen 17:00 uur wel aanwezig zou zijn. Om 16:45 opnieuw vertrokken naar de Grotestraat 1 en weer kreeg ik te horen dat de baas niet aanwezig was. Ik vindt het een schande hoe USED omgaat met de klanten. Men gaat niet voor de luxe naar een pandjeshuis maar uit bitter noodzaak (in mijn geval om leven en dood). USED moet niet denken dat de mensen die in de armoede zitten tweederangs burgers zijn die men met een kluitje in het riet kan sturen want dan komt USED een keer iemand tegen die zich kranig weet te verweren en bereid is deze zaak tot het einde, inclusief gerechtelijke procedure en media aandacht.
Donderavond heeft een kennis van mij telefonisch contact gehad met de eigenaar van USED. Zii kwamen tot een voorstel om, vrijdagochtend naar de winkel te gaan aan de Grotestraat 1 om het probleem op te lossen. Die vrijdagochtend ben ik dan ook naar de winkel gegaan. in de hoop nog naar het ziekenhuis in Amsterdam (afspraak verzet op 13:30 uur) te kunnen gaan. Maar helaas het liep geheel anders. De eigenaar nam een norse houding aan en wilde geen oplossing. Wel had hij met het hoofdkantoor contact gehad. Het hoofdkantoor had hem medegedeeld dat zij overwegen om een juridische procedure tegen mij op te starten, wat ik trouwens met een goed gevoel tegemoet zie. Volgens het personeel zou ik hen hebben bedreigt. Nu heb ik zelf ruim 25 jaar als buitengewoon opsporingsambtenaar (parkeercontroleur) gewerkt en weet zeer goed wat bedreigingen zijn. Of deze onsmakelijke zaak nog zal worden opgelost, daar heb ik mijn twijfels over. Tenzij het hoofdkantoor zo verstandig is om er een telefoontje aan te wagen om, gezamenlijke, tot een oplossing te komen. Slechte reverenties schaad een zaak. Ik ben bereid om tot een oplossing te komen, nu u nog!

Wat ik van USED verwacht is een openlijke excuses en schadeloos stelling van € 45,00 (kosten treinkaartje Amsterdam.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Used Products over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door