Klacht: geboortekaartje niet bezorgd

op 19 februari 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog nooit zo’n slecht bedrijf als jullie meegemaakt. Wij hebben geboortekaartjes via jullie laten bezorgen maar het is veel te laat bezorgd en sommige mensen die hebben nog steeds geen kaartje gehad. Ik heb er zelf 4 x achter aan moeten bellen waarom ze nog niet waren bezorgd en nu nog steeds niet bij iedereen. ECHT SCHANDALIG! En als je belt hoor je alleen maar; Sorry mevrouw ik weet het ook niet ze staan op de lijst om bezorgd te worden en dat had al 27 of 30 januari moeten zijn waarschijnlijk volgende week. En nu zijn ze nog steeds niet bezorgd.
Afgelopen vrijdag kreeg ik van een werknemer te horen dat adres hebben we uit handen gegeven omdat het nieuwbouw was. Laat me niet lachen het was een jaren 20/30 wijk die al jaren bestaat.
Ik heb niet eens zin meer om jullie te bellen en energie er in te steken. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt gezegd wrs wordt het vrijdag of volgende week dinsdag bezorgd.

Betaal liever nog de hoofdprijs dan ooit nog met jullie in zee te gaan. Jullie maken reclame dat jullie zoveel goedkoper zijn dan de normale post maar als de kaartjes niet worden bezorgd/ worden weggegooid dan is het duurder dan de normale post. Dit gaat jullie klanten kosten want reclame ga ik niet voor jullie maken!
Ik hoop dat jullie nog met een oplossing gaan komen…..

Met vriendelijke groet,
Sabine

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat jullie met een oplossing gaan komen...

Alle klachten die gemeld zijn door S. Willemsen