Klacht: geblokeerde rekening

op 04 september 2015 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn anb rekening is dus geblokt en ik sta 1500 rood altijd heb inmiddels mijn achterstanden kwa meer rood staan dan mijn limiet betaalt .
dus er is verder geen achterstand of iets ,nu staat er nog wat geld op dat ik wil opnemen en zoals meerdere hebben meegemaakt wordt ik heen en weer gestuurt , het is volgens mij nog steeds mijn ! rekening en ik heb verder mijn contract kwa roodstaan gewoon de regels gevolgd .
deblokeer aub mijn rekening !!!!!!

Gewenste Oplossing:

als mijn rekening geblokeerd is en dat ik gewoon weer het rood staan kan inlopen en aflossen ik sta niet meer in de min en waarom jullie deblokeren snap ik zo en zo niet .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 04 september 2015 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lindorff heeft reclamant gebeld op 4-9-2015, uitleg gegeven waarom de rekening is geblokkeerd en aangegeven dat hierdoor het limiet is komen te vervallen. Het openstaande saldo dient eerst geheel te worden ingelost. Mevrouw is op de hoogte gesteld wat ze hierin kan betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door strongerbabe