Klacht: gebeld zonder reden

op 28 januari 2014 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Mijn pas nieuwe vaste telefoonlijn wordt geregeld door dit nummer gebeld, dit nummer heeft niemand behalve mijn ouders en dus zelfs geen enkel bedrijf gekregen van me, simpelweg omdat ik die telefoon alleen wil hebben voor als 1 van mijn ouders een noodgeval heeft en ik mijn mobiel uit heb staan. Inmiddels staat mijn vaste telefoon helaas wel uit en hoop ik maar dat het niet gebeurd op het moment dat ’s nachts mijn mobiel uit staat. Ik weiger op eigen kosten terug te bellen omdat ik zeker weet dat het mij niets aangaat, anders zou ik inmiddels toch wel een brief of een mail of een telefoontje op mijn echte bekende nummer gehad hebben.

stoppen met bellen, en check eerst maar of je niet wederom de verkeerde persoon aan het stalken bent.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 29 januari 2014 om 09:56 geantwoord

Op 29 januari 2014 per e-mail afgehandeld.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum Justitia beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dvo84