Klacht: Gebeld door direct solutions

op 19 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ook ik ben gebeld door direct solutions over een openstaand bedrag van juni 2016 bij Benelux….??
Mij onbekend. Als ik niet zou betalen idd de deurwaarder….
Ik heb een email gehad met een dossiernr en overmaken naar een IBAN rekening nr. Niks erin beschreven voor welk bedrijf etc. Heb er email teruggestuurd dat ik niet ga betalen omdat ik bewijs wil hebben van evt aankoop via Benelux huppeldepup.
Ik zou graag de email willen plaatse hier heb een schermafbeelding gemaakt van hun email en mijn antwoord .aar weet niet hoe ik die kan plaatsen.

Ik heb ook diverse aanmaningen gehad zij .evr Adriaanse van Benelux huppeldepup per email maar die zijn da konijn spam map terecht gekomen e die word automatisch na 30 dagen geleegd. Toen ik vroeg aan haar waarom geen aanmaning per post antwoorden ze dat doen ze niet want u kunt verhuisd zijn of dat als smoes gebruiken!!!!
Ook belde ze prive omdat er een storing was zei ze want heb hun tel nr geblokkeerd omdat ik 1 week ervoor ook gebeld ben door hun en toen ben ik bedreigd. Ze luisterde niet naar mijn verhaal…..en heb haar toen weggedrukt.

Als u meerdere info wilt over de schermafbeelding van de mail die ik heb gehad dan hor ik dat want als ik zo meerdere mensen kan helpen doe ik dat graag!!@

Als ze benaderd worden dat het onterecht is wat ze doen en vind dan ook dat ze uit de bedrijfstak moet worden gehaald.
En als er wat met de vele klachten word gedaan. Dit is niet normaal.
En de betalingen die ik moet doen wat k echt niet ga doen weg zijn
En niet meer benaderd worden met dit soort onterechte dingen en ook nog onbeschoft behandeld te worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

Alle klachten die gemeld zijn door wilmavanderlinde