Klacht: gebak

op 11 juli 2017 over EmTe in de categorie Supermarkten

op zaterdag morgen ga ik regelmatig naar EmTe in Veldhoven voor gebak het valt mij op dat er vaak weinig variatie is,en wat er ligt is nog een ‘a twee dagen houdbaar,in werkelijkheid dus al enkele dagen oud .Bij navraag daarover,wordt mij verteld dat dit gebak [vlaaien ] tot de verval datum verkocht mogen worden ,in andere supermarkten ligt dit gebak zeker al 1 of 2 dagen voor verloop datum met 30 a’50 % in de schappen. als ik op zaterdag gebak koop met de houdbaarheids datum op zondag kan ik niet spreken van ” vers ”.later op de dag zijn er weer wel vlaaien en gebak met een langere vers houd datum.

als ik s morgens geen genoegen hoef te nemen met gebak dat aan de houdbaarheid datum zit ,zodat ik mijn visite geen oude kuch voor hoef te zetten.En de klant de keuze kan maken tussen oud en vers door middel van de korting die op het oude gebak zit.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EmTe

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EmTe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klabats