Klacht: geannuleerde kerstshow Eindhoven 2019 OAtickets

Cindy_Swinkels op 10 december 2019 over Onder Andere Tickets in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Ik heb in mei 2019 reeds online kaarten besteld voor de kinder kerstshow in Eindhoven op 22 december. doordat ik erachter kwam dat er 2 verschillende data op de kaarten stonden, ben ik in november gaan mailen, appen en gaan bellen. Uiteindelijk op de vaste lijn een medewerker aan de lijn gekregen die me melde dat de shows gecanceld zouden worden. We zouden na de Sinterklaas op 6 december daar allemaal tegelijk een schrijven over krijgen en dan zou ons geld teruggestort worden. Helaas geen van beiden tot op heden gebeurd en het bedrijf antwoord ook nog steeds niet op mail en app.

Contact krijgen en de bevestiging dat ik mijn geld voor de bestelde 3 kaarten terug krijg!

Reactie van de melder van de klacht Cindy_Swinkels

1 jaar geleden - Toeval of niet, maar na deze klacht, is er ineens gereageerd en bevestiging gehad dat het geld wordt teruggestort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onder Andere Tickets nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy_Swinkels