Klacht: Geachte Postnl

fragile op 25 mei 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wil ik mijn ongerief doorgeven over de bezorging van mijn pakket, dat bezordg zou worden op 14 mei 2013. Helaas geen post nl gezien. maar wel een e-mail dat er niemand thuis geweest zou zijn!!!!! Dit is niet waar!!
De andere dag komt deze capuchon dragende jongen weer aan de deur en bij mijn vraag hoe laat ben je gisteren dan geweest?? zei hij: het pakketje lag helemaal achterin de auto en toen ik het zag had ik geen zin meer om het nog te bezorgen!!Er zit een sticker met fragile op het pakketje maar de inhoud is gebroken. Bij mijn volgende poging en aflevering vroeg ik het pakketje mee terug te nemen. Dit kon niet en waarschijnlijk zou het de volgende dag gebeuren. Het moet nog steeds gebeuren!!!! Mijn pakketnummer is: 3SBOLD 4568818

Gewenste Oplossing:

Dat het pakketje met gebroken inhoud bij mij opgehaald wordt voor retourzending.
En dat deze meneer/jongen over zijn gedrag aangesproken wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door