Klacht: Geachte Lezer

op 28 januari 2014 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik schrijf U namens mijn man , die heeft al 10 jaren parkinson ,uit nieuwschierigheid heeft hij ongeveer 6 jaar geleden ingelogd op Lexa.nl.
na ongeveer 2 maanden vroegen ze het bankrekeningnummer ,die mijn man ook opgegeven had ,maar ZONDER een machtiging ,er werdt iedere maand toen geld afgeschreven ,hij is toen (6jaar geleden) naar de bank geweest maar die konden ook niet helpen .
meerdere malen heeft hij ook geprobeert in kontakt te komen ,maar helaas .
Mijn man heeft ook nooit gereageerd op wat voor daiting kontakt of aanbieding ,want het was gewoon nieuwschierigheid .ik heb ook op de 25 januarie een mail gestuurd maar ook daar krijg ik geen antwoord op .
Ik ben woedend ,( niet op mijn man )dat er ongevraagd zo een misbruik van mensen wordt gemaak die ziek zijn .
en goed van vertrouwen . ook is deze manier van werken al bij RADAR op de tv geweest ,want ik ben niet de enigste in.
We zitten dan ook genoeg in de geld problemen door de ziekte en kunnen dit er niet bij hebben .
Hopenlijk wordt ik alsnog geholpen

Tegemoetkoming in de al 6 jaar durende kosten
waar ik niet voor getekent heb
met vriendelijke groet M Bijk

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Bijk