Klacht: Geachte Heer/Mevr,

op 04 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

wij hebben op 30 mei een boeking gedaan voor de periode 6-9 september a.s bij hotel Am Kaiserbrunnen te Brakel in duitsland.
Wij hebben bericht gehad dat fallissiment is uitgesproken.
Wij hebben 148€ +750= 155.50€ betaald voor de hotelwaardebon.

terug betaling aankoopbedrag [155.50€ ]

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 09 juli 2012 om 14:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Swaghoven,

Wij betreuren het faillissement van Hotel Am Kaiserbrunnen en wij begrijpen dat het vervelend is dat u uw waardebon niet langer kunt gebruiken.
Vorige week hebben wij reeds telefonisch contact gehad met u omtrent uw reservering bij dit hotel. In dit gesprek hebben wij u een oplossing aangeboden, waarmee u tevreden en akkoord bent gegaan.
Wij hebben de afhandeling van uw klacht reeds uitgevoerd en per e-mail aan u bevestigd.

Wij hopen u wederom te mogen begroeten op onze website.

Met vriendelijke groeten,

Webcare HKV
Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar service@hkvwebcare.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotelkamerveiling.nl beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dol