Klacht: geachte heer, mevrouw

op 17 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Begin januari 2014 heb ik van jullie een incasso ontvangen van 70 euro voor een jaar lidmaatschap op het tijdschrift privilege. Ik heb dit onmiddelijk terug gestort waarop op 17 januari 2014 een telefoontje volgde met de melding dat ik niet had opgezegd voor het jaarlidmaatschap voor privilege. Daarna volgde de bandopname van het gesprek van 2 juli 2013 waarin er toestemming is verleend voor automatische machtiging. Ik heb meegedeeld dat ik met de persoon die het telefoongesprek van 2 juli 2013 heeft gevoerd heb doorgesproken dat er geen sprake kan zijn van een nieuw contract voordat per brief hier melding van werd gemaakt. Ook moet ik zelf een handtekening zetten en dit terug sturen aan pretium/privilege. Ik heb inmiddels een brief gestuurd met de melding dat ik geen lidmaatschap wens in de eerste week van januari. Zij gaan hier niet mee akkoord maar dit was het advies van de mevrouw die ik begin januari aan de telefoon had om te melden dat ik geen abbonnement wens.

Het niet meer incasseren van de lidmaatschapskosten en het ook niet meer toesture van het tijdschrift.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

Pretium

Heeft op 03 maart 2014 om 09:05 geantwoord

Gebeld met melder op 3 maart 2014 en doorverwezen naar de juiste rubriek op klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jobart