Klacht: Geachte heer-mevrouw

op 02 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Tot mijn grote verbazing heb ik een kabel van 18m lang nodig om de aansluiting van mijn tv op het modem te krijgen. De kabel loopt door de gang en de woonkamer! Bij mijn aanmelding is mij draadloos toegezegd. Dit blijkt echter niet mogelijk daar de glasvezel aan het einde van de gang de woning binnenkomt. Het is op zijn minst zeer misleidende informatie die mij is verstrekt. Op basis van misleiding wil ik mijn overeenkomst per direct ontbonden hebben.

Er is geen oplossing geboden. Bij diverse telefoontjes wordt er stroef/afwijzend gereageerd.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 02 juli 2012 om 16:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw de Wit,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u verkeerd bent voorgelicht, dit is uiteraard niet de bedoeling en wordt door Lijbrandt niet getolereerd.
Wij zullen er voor zorgen dat de deur aan deur verkoper die bij u is langs geweest wordt aangesproken op het verkoopgedrag om dit in de toekomst te voorkomen.

Omdat wij het vervelend vinden dat uw contact met Lijbrandt niet vlekkeloos is verlopen gaan wij akkoord met uw voortijdige opzegging, de digitale ontvanger kunt u binnen 2 weken onder vermelding van uw klantnummer retour sturen naar:

BNS Data Logistics
Hagenweg 7B
4131 LX Vianen

Wij raden u aan om het verzendbewijs te bewaren, mocht de ontvanger niet binnen twee weken in goede staat zijn ontvangen dan zullen de kosten a 150 euro aan u worden berekend.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathan12