Klacht: Geachte,

op 02 februari 2014 over Mastercard in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is onmogelijk iemand aan de lijn te krijgen voor welke informatie dan ook. Ik heb vanmorgen 8 x getelefoneerd en 8x kreeg ik het antwoord, ‘wij verbinden u nu onmiddellijk door met een medewerker’. Ik heb ondertussen 45 minuten softfusionmusic achter mijn kiezen wat meer dan volstaat.
Uw systeem is op die manier volledig onklantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Dat iemand van die medewerkers verdorie een telefoon opneemt om een klant verder te helpen en niet die zijn telefoonkosten de hoogte injaagt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mastercard

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mastercard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaden