Klacht: Gate1 reageert niet op verzoeken vlucht te wijzigen of annuleren

op 22 augustus 2017 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De luchtvaartmaatschappij heeft het reisschema dusdanig omgegooid, waardoor ik nu 13 uur op de heenweg en 16 uur op de terugweg moet wachten om over te stappen. Er zijn tickets beschikbaar met betere tijden, Gate1 gemaild met het verzoek vlucht te veranderen. Dat daar kosten aan verbonden zijn is prima. Maar na 1 week mailen nog altijd geen reactie. Telefoonnummer is nergens te bekennen.

Gewenste Oplossing:

Als er contact wordt opgenomen om de andere vluchten zo snel mogelijk te boeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gate1.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door suuzje1982