Klacht: gastouderbureau betaald te laat uit.

op 09 juli 2012 over Gastouderbureau Friesland in de categorie Gastouder bureau

Gastouderbureau Friesland betaald niet of veel te laat uit. Betaald ook niet uit na veel aandringen en verzoeken. Daar wordt niet op gereageerd. (De telefoon werd niet opgenomen) Nadat ik een klacht had ingediend bij de geschillencommissie kreeg ik nog dezelfde dag kontakt met het bureau. Dus..mails worden wel gelezen. Alleen op een “gewone” klacht wordt niet gereageerd…Het bureau heeft toegezegd dat alle gastouders een vergoeding krijgen. 8,50 voor iedere maand dat het geld te laat is uitbetaald.
En ook nu nog, na mijn melden bij allerlei instanties is de verwerking van mijn gastouder uren weer te laat.

Ouders dien een klacht in bij de geschillen commissie.
Dit is de moeite waard volgens de geschillencommisie..
Zoek het juiste adres op, op internet want in de contracten van GOB Friesland staat een verkeerd adres.
Gastouders vraag jullie 8,50 euro per maand op. Geef dit door aan elkaar.
Krijg je geen gehoor.. je kunt een klacht indienen bij het AFM..
Ik zelf ben inmiddels bij dit bureau weggegaan.Want ik wil niet een bureau in stand houden wat het werk van gastouders niet serieus neemt. Ik wil niet een bureau in stand houden die met veel voorwaarden komt naar gastouders en vraagouders.. maar zelf aan geen enkele voorwaarde voldoet.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gastouderbureau Friesland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gastouderbureau Friesland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Selian