Klacht: Garglass maakt meer kapot dan je lief is

op 04 augustus 2017 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

04-08-2017 auto gebracht om een klein deukje eruit te laten halen.
Op basis van de door hun gevraagde foto’s is er een offerte gemaakt voor € 189,00.
Ze zijn hem uit gaan deuken en komen dan tot het inzicht dat het geen deukje is, maar een knikje en dat de portier na het uitdeuken overgespoten moet worden en dat kost natuurlijk veel meer dan € 189,00.
Dus wat doet Carglass, rekent niets voor het uitdeuken ( want dat durfden ze niet na dat prutswerk ) en stuurt ons weg met een auto die er nog erger uitziet dan voor we kwamen en we maar nieuwe foto’s op moeten sturen voor een nieuwe offerte.
Maar nu is wel de lak al beschadigd.
Ze hadden gelijk moeten zeggen dat ze de foto’s verkeerd beoordeeld hadden en dat het duurder uit zou vallen, dan hadden we voor al dat prutswerk kunnen beslissen wat we wilden en evt. een nieuwe afspraak kunnen maken.
Toen was de lak nog niet beschadigd en hadden we nog de tijd gehad om even na te denken of we bijv. niet beter naar de dealer zouden kunnen gaan , of het deukje gewoon nog even laten zitten, de lak was immers toen nog niet beschadigd.
Ook al omdat wij de auto dan veel langer kwijt zouden zijn en wij dan met de trein heen en weer zouden moeten.
Met de afgesproken offerte konden wij op de auto wachten.

04-08-2017 auto gebracht om een klein deukje eruit te laten halen.
Op basis van de door hun gevraagde foto's is er een offerte gemaakt voor € 189,00.
Dus wat doet Carglass, rekent niets voor het uitdeuken ( want dat durfden ze niet na dat prutswerk ) en stuurt ons weg met een auto die er nog erger uitziet dan voor we kwamen en we maar nieuwe foto's op moeten sturen voor een nieuwe offerte.
Maar nu is wel de lak al beschadigd.
Ze hadden gelijk moeten zeggen dat ze de foto's verkeerd beoordeeld hadden en dat het duurder uit zou vallen, dan hadden we voor al dat prutswerk kunnen beslissen wat we wilden en evt. een nieuwe afspraak kunnen maken.
Met de afgesproken offerte konden wij op de auto wachten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Madelief39