Klacht: garantietermijn

op 18 augustus 2015 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Begin 2013 Balvi pedaalemmer gekocht, deze is in 2014 stukgegaan, Binnen de garantietermijn van 2 jaar dus een nieuwe gekregen, netjes. Helaas is deze nieuwe emmer ook weer binnen een jaar stukgegaan. Nu zegt Fonq dat de garantie geldt op het aangeschafte product, niet op de nieuw geleverde emmer.

Als er een nieuwe, gelijkwaardige pedaalemmer geleverd wordt (hoewel ik mij afvraag of deze dan ook weer binnen 1 jaar kapot gaat, blijkbaar is dat de levensduur van de emmer?).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ellen Hartman-Esselman

1 jaar geleden - En Fonq zegt nu dus: we zijn ruim 2 jaar na aanschaf, dus garantietermijn verlopen, dus helaas.

Bericht van Fonq

1 jaar geleden - Beste mevrouw Esselman, Bedankt voor het plaatsen van de review op Klacht.nl. Het is inderdaad zo dat de garantie ingaat op het moment van dat u de bestelling heeft geplaatst. De aanschafdatum is 10 maart 2013 en de garantie op het product Balvi - Wastebasket 15L x3 stainless is 2 jaar. Wij kunnen de afvalemmer retour nemen en door het servicecentrum laten repareren indien mogelijk. Houdt u er wel rekening mee dat de gemaakte kosten aan u worden doorberekend. Mocht u hiermee akkoord gaan, dan kunt u een e-mail sturen naar webcare@fonq.nl, zodat wij het voor u in behandeling nemen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Het fonQ.nl team!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Hartman-Esselman