Klacht: Garantie boot

op 19 juli 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Ik begin mijn vertrouwen in deze firma goed te verliezen. Zeker na het lezen van al deze klachten.
Begin mei 2017 bestel ik daar een boot incl accu’s bij binnenkomst de accu’s geplaatst en varen maar! Die pret was na 5 min gedaan de motor begaf het. In eerste instantie werd gezegd het ligt aan de accu’s die zijn te zwaar. Wel raar dat ik voor bestelling contact heb gehad met de klantenservice en die mij deze adviseerde. Maar goed de motor moest ik opsturen dus dat gedaan. Na 2 weken maar Rens contact gezocht met hun. Hij was volgens hun nooit aangekomen. Uiteindelijk is hij toch gevonden. Helaas zijn wij nu 8 weken verder maar nog steeds niks terug. Ik mail maar geen reactie! Ik bel en Word kwaad te woord gestaan dat ik niet moet zeuren ze zijn afhankelijk van de leverancier. Hallo!! Ik heb 400 euro uitgeven voor een boot die in 5 min kapot gaat mag ik na 8 weken misschien iets geïrriteerd worden? Ik ga over een week op vakantie waar ik de boot mee wil nemen. Dit gaat hem helaas niet worden denk ik. Hoop dat ik hem ooit nog terug krijg. Oh ja hun oplossing is trouwens. Bestel op de site even een nieuwe motor a 80 euro heb je tzt 1 op voorraad. Dat dacht ik niet Toemen. Jullie horen een goed product te leveren. Als iets kapot gaat prima dat kan maar zorg dan voor een correcte service.

Als ik de motor nou een keer terug krijg in afzienbare tijd.!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RemcoDorenbos