Klacht: garantie behandeling

op 08 maart 2017 over Keukenwarenhuis ter aar in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Men verkoopt keuken waaraan bij installatie 2 – kleine – gebreken kleven: bevestigingsmateriaal voor deurplaat op Inventum afwasapparaat ontbreekt en transformator voor verlichting is defect. Keukenwarenhuis stelt zich op standpunt dat de keuken op ‘afhaal’ condities is verkocht en dat derhalve portokosten van € 6,90 vooruit betaald dienen te worden als afhalen teveel tijd, moeite & geld kosten. Nu maar hopen dat in de overblijvende garantieperiode zich geen nw gebreken voordoen. Toon van reacties & woordvoering van serviceafdeling ronduit onbeschaamd.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als de ontbrekende en defecte materialen worden opgestuurd en een einde komt aan het bellen en e-mailen met deze leverancier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keukenwarenhuis ter aar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keukenwarenhuis ter aar in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door r.alberts4@upcmail.nl