Klacht: Garagedeur ellende

op 03 augustus 2016 over Stadgenoot in de categorie Woningcorporaties

Sinds 2,5 weken huur een parkeerplek aan de Wigbolt Ripperdastraat 135. Helaas heb ik alleen maar problemen ondervonden van deze huur. De garage duur is in deze 2,5 weken 2 keer blijven hangen, waardoor er niemand uit kon, erg frustrerend als je een baan hebt waarin oproepdiensten draait, daarbij kun je niet rechtstreeks bellen met de technische dienst, maar moet dit eerst via stadsgenoot lopen, hierdoor heb ik nu 2 keer mijn auto moeten laten staan en beroep doen op overige transport middelen, omdat er x aantal uur over heen gaan voor dat de montuur daadwerkelijk de opdracht krijgt voor de reparatie. Tevens bleef meerdere malen de garage deur gewoon open, daarvoor heb ik ook diverse keren contact gehad met Stadgenoot, dan wordt er uiteindelijk iemand gestuurd, je huur immers een gesloten garage in hoop dat onbevoegde niet zo maar binnen kunnen. Helaas krijg ik ook geen antwoord van stadsgenoot op mijn klacht per mail.

Een structurele oplossing voor de garage deur, dit is helaas geen enkel incident maar een steeds terugkerende probleem. Het zou ook netjes zijn als er reactie zou worden gegeven op de emails.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stadgenoot over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Brahim bajjati