Klacht: Galaxy life

op 12 juli 2012 over spel.nl in de categorie Internet Games

Sinds mei speel ik het spel galaxy life, maar doordat mijn vriendenlijst niet werkt kom je haast niet verder. Heb al heel veel e-mails gestuurd naar spel.nl maar die reageren niet of met een weinig zeggend standaard antwoord. Het spel staat notabene onder “vriendenspelletjes”, die heb ik genoeg op spel.nl maar ze komen maar niet op de vriendenlijst.
Om toch nog te kunnen spelen ben je dus verplicht om “chips” te kopen. Dat heb ik maar gedaan omdat ik er van uit kon gaan dat het probleem snel opgelost zou zijn. Nu 7 weken verder werkt het nog steeds niet en omdat ik niet van plan ben om nog meer geld te spenderen aan een spel wat niet werkt moet ik er dus mee stoppen. Ik heb meerdere e-mails gestuurd naar spel.nl dat ik mijn inmiddels betaalde geld terug wil, het spel heeft immers nooit goed gewerkt maar op deze vraag krijg ik geen reactie. Ik ben zeker niet de enige met dit probleem maar je wordt gewoon niet serieus genomen door spel.nl. Het kan toch niet zo zijn dat als ik betaald heb voor een spel wat niet werkt mijn geld gewoon kwijt ben ??? Ik heb toch rechten als consument ??

Ik wil dat ik binnen 10 dagen mijn betaalde geld terug gestort krijg of dat het spel wel naar behoren werkt binnen die 10 dagen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellen j