Klacht: Gaatjes in stof is geen garantie want het bedrijf weet niet hoe het komt.

Wimmmie op 05 juli 2020 over TV Life Store in de categorie Algemeen, Internetshops - Elektronica

Heb een voetbord besteld met zwarte stof en een TV-lift bij de TV lift store in Aalten. Door corona konden de bezorgers hem niet binnen brengen dus dat hebben wij zelf gedaan hij heeft 2wkn in de kamer gestaan in het plastic omdat hij te zwaar was voor mijn man en mij om boven te brengen naar de slaapkamer na 2wkn is dit samen met mijn broer gelukt. Wij hebben toen het plastic verwijderd en zagen toen dat er boven bij de scherpe hoeken hele kleine gaatjes in de stof zaten dit kwam waarschijnlijk doordat de stof niet zo dik is en de hoeken scherp ik heb dit toen gelijk gemeld en foto’s gestuurd maar we krijgen te horen dat de TV lift store niet weet hoe dit gekomen is en dan is er geen garantie. Er staat bij de voorwaarden 12mnd: Volledige garantie. De garantie is geldig indien er sprake is geweest van normaal huishoudelijk gebruik……………wij hebben hem dus nog helemaal niet gebruikt. De tv staat er nog niet in dat doen we na de zomer. We hebben er gelijk een dikke oude molton overheen gelegd en voor de rest niets. Wij denken dat het een materiaalfout is door de dunne stof en scherpe hoeken.
12mnd garantie is dus geen garantie bij de TV lift store als hun niet weten hoe het komt maar dat weten wij ook niet na 3wkn.

Ze kunnen ons op zijn minst tegemoet komen.
Wij willen graag een grijze in plaats van een zwarte dat is onze fout en daar moeten we voor betalen logisch maar de gaatjes in de zwarten daar kunnen wij niets aan doen. Nu lijkt het net of wij de gaatjes hebben veroorzaakt niet echt netjes. Er is bij de TV lift store uiteindelijk geen garantie.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TV Life Store nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wimmmie