Klacht: gaat voor nornaal mens te snel

op 19 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 augustus 2017 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van Gemert

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bestelprocedure te snel gaat.

Begrijpelijk dat dit vervelend voor u is. Wij helpen u graag verder.
Helaas is uw vraag ons niet geheel duidelijk. Wat wilde u bestellen? Is de bestelling uiteindelijk wel gelukt?

Wij horen dit graag van u, zodat wij u verder kunnen helpen!

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
AN, Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door wpvangemert