Klacht: gaat over in casso

op 13 augustus 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen ,
IK ben als client bij jullie .
en mijn naam is Maureen Hokstam
en ben al jaren bij jullie ingeschreven . en nog nooit een door lopen incasso op mijn naam . want dat is eist waar ik niet achter staat .
en kan het ook niet betalen . ik heb zo al altijd gevraag voor enkel een maand . wilt kun mij .au.b. van die doorlopen incasso af hallen .

Gewenste Oplossing:

ik ben altijd met jullie tevreden geweest en heb ook niets op te merken
het gaat bij mij alleen over die incasso . dat wil ik weg hebben .

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 14 augustus 2016 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Maureen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken blijkbaar stond je account zowel voor Premium als voor credits ingesteld op automatisch verlengen. Dit werd aangegeven in de correspondentie die je na je aankoop van Twoo ontving, alsook tijdens het aankoopproces.

Ik heb beide opties echter zonet voor jou stopgezet dus dat is in orde. Je hoeft hier verder niets meer voor te doen.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door hokstam