Klacht: Fysieke spookvorderingen

op 08 augustus 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Enige tijd geleden d.d. 16 december 2015 heb ik een fysieke spookvordering ontvangen van dit incassobureau. Inmiddels heb ik tot tweemaal toe een vervolgbrief ontvangen.

Deze vordering is onterecht, aangezien ik nooit een overeenkomst ben aangegaan met het betreffende bedrijf (namelijk een sportschool in Delft, terwijl ik al lange tijd woonachtig ben in Groningen).

In de brief staan fouten. Naast dat mijn initialen onvolledig zijn, wordt gesproken over pogingen die zijn ondernomen om samen met mij te zoeken naar een oplossing. Echter, er is nog nooit contact geweest tussen het incassobureau en mij, ik was tot op vandaag onbekend met dit bureau. Deze bewering is onterecht. Tevens is er een gebrek aan onderbouwing.

Ik ga uit van een fout in hun administratie, maar ben geschrokken over de onduidelijke herkomst van mijn persoonlijke gegevens bij dit bureau.

ik ben verbaasd over de onduidelijke herkomst van mijn gegevens bij dit bureau en verlang daarom inzage in de onderbouwing. Ik vraag het volledig onderbouwend dossier met documentatie op, met daarin bewijs voor deze vordering en inzage van herkomst van mijn persoonlijke gegevens.

Ik ga uit van een fout en eis dat al mijn gegevens volledig en definitief worden verwijderd uit hun bestand en er excuus wordt aangeboden voor de ontstane overlast.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 12 augustus 2016 om 08:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door slachtoffer_spookfactuur