Klacht: FUT draft valt 3x achter elkaar weg

op 06 mei 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Goedemiddag , ik speel nu al 4jaar FUT (fifa ultimate team). Dit jaar is er een nieuw speltype fut-draft, hierbij moet je 15.000 munten betalen om mee te doen aan een toernooi (is online). Als je 1 wedstrijd verliest lig je uit het toernooi en moetje de 15.000 munten overnieuw betalen. Ik start nu al 3 keer een nieuw draft-toernooi op ( &betaal 15.000 munten ) en telkens vallen de servers van EA weg en verlies ik mijn wedstrijd automatisch en moet ik telkens weer die 15.000 munten betalen. Normaal klaag ik echt nergens over helemaal niet online maar het begint nu niet meer leuk te worden zo… Hoop op jullie begrip & wellicht een oplossing. MVG, Jason Boeijink (Zie nu net hieronder dat een foto ook mogelijk is, helaas doe ik dit niet zo heel vaak dus heb ik er geen foto van genomen )

Als ik of : - mn ingelegde muntjes terug krijg
- de pakketjes waar ik recht op heb krijg

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JASON-FCT
x