Klacht: Fut 14 verbindingsproblemen

op 31 januari 2014 over EA Games in de categorie Computer Games

Beste EA medewerkers,
ik heb een probleem met mijn FUT account en ik heb graag dat het weer opgelost word.Ik heb het ook eens op het internet opgezocht en het komt wel degelijk vaker voor.
Telkens als ik een wedstrijd gespeeld heb, zegt het spel dat de verbinding verbroken is en dan ga ik terug naar het startscherm. Als ik dan weer terug naar het FUT-hoofdscherm wil gaan, gaat dat niet. Zodra ik de playstation weer helemaal opnieuw opgestart heb, kan ga ik weer naar het FUT-centrum en dan zegt het spel dat ik de verbinding verbroken heb met het vorige spel en dat ik dus verloren heb, maar dat is helemaal niet waar. Hierdoor gaat mijn NV-aanpassing helemaal omlaag. Zo kan ik geen wedstrijdmunten verdienen en al helemaal geen spelers kopen.
En als ik dan zo’n wedstrijd gespeeld heb en de PS3 ondertussen weer opnieuw opgestart heb zie ik dat bij mijn statistieken staat dat ik de wedstrijd verloren heb en dat al mijn spelers een contract minder hebben. Zo gaat het de hele tijd. Dit is heel erg irritant. Ik kan gewoon geen Ultimate Team spelen en dat vind ik een beetje onredelijk. Ik heb 70 euro betaald voor de Ultimate Edition van FIFA 14 en ik kan niet eens Ultimate Team spelen. Ik heb graag dat jullie daar wat aan doen

Gewenste oplossing
Graag heb ik dat de wedstrijden die ik gespeeld heb, in mijn voordeel beslist worden en dat ik alsnog de wedstrijdmunten krijg die ik verdien. Ook wil ik dat mijn NV-aanpassing terug gaat naar het niveau waar het was voordat het spel daar verandering in bracht. En ook heb ik graag een paar Gold-packs, omdat ik bijna geen contracten meer kan betalen voor mijn spelers.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Problemen123