Klacht: full opgelicht

op 03 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 04 juli 2012 om 15:03 geantwoord

Beste nomeetic,

ik begrijp uit uw bericht dat er maandelijks een bedrag van uw rekening is geïncasseerd waar u geen toestemming voor heeft gegeven en dus gerestitueerd wilt zien.

Ik heb met de door u opgegeven gegevens een profiel terug kunnen vinden op de Lexa website. U heeft het profiel "gaervoor" per 30-102-120 van de website opgeschort. Opschorten betekent echter niet verwijderen, maar het tijdelijk op non actief zetten van uw profiel, om altijd weer in gebruik te kunnen nemen door opnieuw in te loggen. Uw Full membership wat u op 24-10-2011 bent aangegaan, en de automatische verlenging hiervan lopen hierbij gewoon door. Dit wordt ook aangegeven wanneer u uw profiel van de website gaat opschorten.
Aangezien u bij betaling akkoord gegaan bent met een automatische verlenging en deze niet zelf tijdig heeft geannuleerd, kan ik niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik wel de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat uw membership per 01-08-2012 zal eindigen en er verder geen geld meer van uw rekening zal worden geïncasseerd.

U kunt dus nog tot 01-08-2012 gebruik maken van de betaalde diensten op de website door opnieuw in te loggen op uw profiel. Meer informatie over onze automatische verlenging kunt u terug vinden in artikel 4.2. van onze algemene voorwaarden.

Indien u uw profiel wilt verwijderen gaat u naar de pagina "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Onderaan deze pagina vindt u de link om uw profiel te verwijderen. Klik op de link in de volgende zin: "Om jouw profiel op te schorten of te verwijderen, klik hier".

Leest u de tekst die verschijnt goed door. U heeft hier nog de keuze om uw profiel tijdelijk op te schorten of uw profiel definitief te verwijderen.

Wilt u uw profiel definitief verwijderen dan klikt u onderaan de pagina op de volgende zin:
"Klik hier om je profiel permanent te verwijderen van de website. Let op: verwijderde profielen kunnen niet worden hersteld." Door op deze link te klikken verwijdert u uw profiel definitief. Dit is onomkeerbaar:
- Uw profiel zal niet meer op Lexa.nl verschijnen en u zult geen e-mails meer ontvangen van partners van Lexa.nl
- Uw gegevens (advertentie, foto's, profiel, contacten, berichten, etc.) worden definitief verwijderd.

Het kan maximaal 24 uur duren voordat uw profiel definitief van onze site is verwijderd. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging op uw e-mail account.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Meetic Team

Alle klachten die gemeld zijn door nomeetic