Klacht: Fuijfilm insta max mini

op 06 mei 2017 over Fujifilm in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, afgelopen week zijn wij een weekje op vakantie geweest. Ik had mijn insta max mini bij me inclusief een nieuw pakje foto’s, maar uit elke foto was een ‘hap’. Ik dacht vooruit ik stop er wel een nieuwe casette in, maar nu heeft deze het ook. Nu heb ik voor €15,00 weg moeten gooien. Ik vind dit toch wel zonde, zeker omdat ik nu geen foto’s in zijn groeiboek kan plakken.
Nu weet ik dat jullie onze vakantie niet meer kunnen teruggeven; maar kunnen jullie mij vergoeden in de gemaakte kosten?

Met vriendelijke groet,
Barbara

Gewenste Oplossing:

Vergoeding/ nieuw pakje foto's

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fujifilm

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fujifilm nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara2203